Σάββατο 23 Μαΐου 2015

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΣΠΑΣΗ

Την τετάρτη λήγει η προθεσμία υποβολής της αίτησης για απόσπαση στην Τραινοσέ.
Θεώρησα σκόπιμο να αφήσω τα σχόλια ανοιχτά στο μπλόκ για όποιον γνωρίζει κάτι έγκυρο σχετικά με τους όρους και τις προυποθέσεις της απόσπασης μια και στο Φεκ που δημοσιεύθηκε λείπουν πολλές διευκρινήσεις.
Σε ερωτήσεις που κάναμε ουδείς γνωρίζει κάτι περισσότερο από αυτά που αναγράφονται στο φεκ ώστε να μπορέσουν όσοι από τους συναδέρφους ενδιαφέρονται να σχηματίσουν κάποια άποψη.
Παρακαλώ τα σχόλια να είναι κόσμια και σχετικά με το θέμα.

11 σχόλια:

  1. Αν δεν υφισταται ο βαθμος που ειχες, τοτε που σε παει; Αν νεωτεροι υπηρεσιακα αλλα και στην επιτηριδα εν τω μεταξυ προηχθησαν εσυ που πας; Γιαννη αν ξερει καποιος κατι ας βοηθησει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Διαβάζουμε απο τη σελίδα των συναδέρφων symesi.blogspot τους εξης προβληματισμούς...

    ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ ΔΗΛΩΣΕΩΝ ΓΙΑ ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΑΜΑΞ/ΧΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ Ν.4313,ΑΡ.88.
    -ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΙΣΤΟΥΜΕ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΟΥΝ ΤΑ ΕΞΗΣ:
    -α. ΣΤΟ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΕΥΘ/ΣΗ ΤΗΣ ΔΙΠΕΚΑΜ ΣΤΑ ΚΑΤΑ ΤΟΠΟΥΣ ΓΡΑΦΕΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΣΧΕΤΙΚΟ ΕΓΓΡΑΦΟ,ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΝΝΗΜΕΝΗ Η ΣΧΕΤΙΚΗ ΚΟΙΝΗ ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ(ΚΥΑ),ΟΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 88 ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ.
    -β. Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟΣ ΣΤΟΥΣ 30 ΥΠΑΛΛ.ΕΛΞΗΣ ΚΑΙ ΑΜΑΞΟΣΤΟΙΧΙΩΝ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ.ΑΝ ΑΥΤΟ ΟΝΤΩΣ ΙΣΧΥΣΕΙ ΚΑΙ ΔΗΛΩΣΟΥΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΤΩΝ 30 ΑΤΟΜΩΝ,ΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Η ΕΠΙΛΟΓΗ; ΜΕ ΠΟΙΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ;
    -γ. Ο ΝΟΜΟΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΟΤΙ ΤΗ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑ ΤΩΝ ΑΠΟΣΠΩΜΕΝΩΝ,ΤΑ ΠΑΣΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΡΓΟΔΟΤΙΚΕΣ ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΤΑΜΕΙΑ ΚΥΡΙΑΣ & ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΒΑΡΥΝΟΥΝ ΤΗΝ ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε.
    ΕΡΩΤΗΜΑ: ΟΤΑΝ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΥΠΕΣΤΗ ΜΕΤΑΤΑΞΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΗΚΑΝ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ( ΑΠΟ ΑΛΛΟ ΤΑΜΕΙΟ ΕΚΤΟΣ ΤΑΠΟΣΕ ),ΚΑΙ Π.Χ. ΣΤΟΝ ΦΟΡΕΑ ΠΟΥ ΜΕΤΑΤΑΧΘΗΚΕ ΠΗΓΕ ΣΤΟ Γ΄ΒΑΘΜΟ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΤΟΝ Β΄,ΣΤΗΝ ΑΠΟΣΠΑΣΗ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΤΡΟΝΟΣΕ ΘΑ ΤΟΥ ΞΑΝΑ-ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΘΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ;
    -δ. ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΠΑΣΗΣ ΤΟΥ ΥΠΟΒΑΛΕΙ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΛΟΓΩ ΣΥΝΤΑΞΕΩΣ,ΘΑ ΑΠΕΥΘΥΝΘΕΙ ΣΤΟΝ ΦΟΡΕΑ ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΠΡΟΗΛΘΕ.
    ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΜΙΣΘΟ ΘΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΘΕΙ; ΤΗΣ ΑΠΟΣΠΑΣΗΣ Η΄ΤΟΥ ΦΟΡΕΑ ΠΟΥ ΑΝΗΚΕΙ;ΤΟ ΤΑΠΟΣΕ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΙΣΘΟ.ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΕΤΣΙ;
    -ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΘΟΥΝ ΜΕ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΚΟΙΝΟΠΟΙΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ ΣΟΒΑΡΑ ΘΕΜΑΤΑ.

    ---ΜΗ ΞΕΧΝΑΤΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΠΩΣ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΞΕΓΕΛΑΣΕΙ ΗΔΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΜΕ ΤΑ ΕΚΒΙΑΣΤΙΚΑ ΔΙΛΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΒΑΛΑΝ ΤΟ 2010.ΘΕΛΕΙ ΛΙΓΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΨΑΞΙΜΟ ΑΥΤΗ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΟΣΟ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟ ΧΡΟΝΟ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΤΩΝ ΔΗΛΩΣΕΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΘΕΣΕΙ.
    ---ΠΑΝΤΩΣ ΕΠΙΜΕΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΕΚΦΡΑΣΑΜΕ
    ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΕΙΠΑΜΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΑΣ ΣΤΙΣ 14-2-15, ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΜΕ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΜΕ ΚΑΘΑΡΕΣ ΝΟΜΙΚΑ ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΠΟΥ ΥΠΟΧΡΕΩΘΗΚΑΜΕ ΕΚΒΙΑΣΤΙΚΑ ΝΑ ΦΥΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΜΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα πάντα είναι στον αέρα, θεωρώ. Συμφωνώ απόλυτα με τους παραπάνω προβληματισμούς. Αλλά το χειρότερο είναι ότι είναι επικεφαλής όσοι μας έσκαψαν τον λάκκο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 16 άτομα στη Θεσσαλονίκη, 13 στην Αθήνα, 3 στο Βόλο.
    Αυτές ήταν οι αιτήσεις που μάθαμε μέχρι την τελευταία μέρα για τον κλάδο της κίνησης.
    Δυσκολεύει έτσι η πιθανότητα κατάθεσης της τροπολογίας για τις μετατάξεις που αποσύρθηκε τελευταία στιγμή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Παιδιά συγγνώμη, αλλά τι σχέση έχει η ενδεχόμενη τροπολογία, με την θολή και ασαφή προσπάθεια ενεργοποίησης του άρθρου 88 περί αποσπασεων ?Και μάλιστα προσπάθεια ενεργοποίησης από έναν διευθυντή, χωρίς υπουργική απόφαση και όχι με αίτηση αλλά με υπεύθυνη δήλωση ?Σε αυτό πιστεύω ότι οφείλεται η μικρή συμμετοχή και στην συνεχόμενη κοροϊδία. Αν υπάρξει σαφής τροπολογία σαν αυτή που είχε κυκλοφορήσει, αλλιώς θα σκεφτούν οι συνάδελφοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν υπάρχει περίπτωση να υλοποιηθούν οι αποσπάσεις.
    Αυτό που έγινε είναι μια σπασμωδική ενέργεια αυτών που φεύγουν, για να έχουν το άλλοθι ότι έκαναν κάτι για την έλλειψη προσωπικού, για την οποία είναι υπεύθυνοι.
    Οριστική λύση θα δοθεί με μετατάξεις και προσλήψεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ‘ΧΕΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΜΕ ΚΑΘΑΡΕΣ ΝΟΜΙΚΑ ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΠΟΥ ΥΠΟΧΡΕΩΘΗΚΑΜΕ ΕΚΒΙΑΣΤΙΚΑ ΝΑ ΦΥΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΜΑΣ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΩΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΩΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΙΚΡΟΣ.
    ΤΟ ΛΕΩ ΑΥΤΟ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΟΥΝ ΜΕΣΟΛΑΒΙΣΕΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΑΜΕΝΟΝΤΑΙ ΚΙ ΑΛΛΕΣ. ΕΠΕΙΣΗΣ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΓΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΕΡΓΑΣΤΙΚΑΜΕ ΕΠΙ ΣΕΙΡΑ ΔΕΚΑΕΤΙΩΝ ΣΤΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΑΚΟΜΗ ΜΕΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ.
    ΟΣΟΙ ΕΙΧΑΝ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟ ΔΕΝ ΘΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΘΟΥΝ.
    ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΕΝΑΣ ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΜΑΣ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΟΣΕ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΚΑΛΑ ΠΩΣ ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. 45 ήταν τελικά οι αιτήσεις επιστροφής από τον κλάδο κίνησης κι 8 για την έλξη.
    Μένει να δούμε αν υλοποιηθούν, η επανέλθει η τροπολογία για καθαρές μετατάξεις.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΤΙΡΑΜΟΛΑ εκανες αιτηση; Ειναι γνωστη σου αυτη η διαδικασια, συμβουλευσες συναδελφους μην την πατησουν φιλε;
    Σωτηρης Παπανικολαου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συνάδεφε Σωτήρη Παπανικολάου αν η ανάρτηση σου περιέχει κάποιες προσωπικές αιχμές κατά συναδέρφου,θα σε προέτρεπα να τις αναρτείς σε άλλο μπλοκ προς αποφυγή παρεξηγήσεων σε ένα μπλοκ ενημερωτικού χαρακτήρα και μόνο.

      Διαγραφή
  10. Οχι ρε Παπανικολάου δεν έκανα. Να παω να κάνω τι; Να βγάλουν τις άδειές τους και μετά να με σουτάρουν πάλι? Μια χαρά είμαι και δω που είμαι.Εσυ έκανες? Γιατί εχεις αγωνία για μένα? Και δεν πολυκατάλαβα το σχόλιό σου. Εσυ δεν είδα να προτρέπεις την διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να πάρει μόνο τους υποχρεωτικά μεταταγμένους,κατα την προσφιλή σου μέθοδο. Το ξεπέρασες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή